Week 13 - Reisverslag uit Worcester Park, Verenigd Koninkrijk van Geeske Wind - WaarBenJij.nu Week 13 - Reisverslag uit Worcester Park, Verenigd Koninkrijk van Geeske Wind - WaarBenJij.nu

Week 13

Door: Geeske

Blijf op de hoogte en volg Geeske

05 Oktober 2015 | Verenigd Koninkrijk, Worcester Park

Duizendmaal excuses! Ik heb vorige week dapper beloofd dat ik zondag mijn laatste verhaal zou schrijven, maar ik ben het gewoon helemaal vergeten! Meteen weer druk met alles nu ik thuis ben, dusja dan krijg je dat.

Maar wat een week was het! Niet echt de afsluiting waar ik op hoopte wat betreft de kinderen helaas. Georgia was vorige week al ziek (blaasontsteking)en deze week kwam daar nog verkoudheid bij want maakte dat ze helemaal niet zichzelf was. De hele week moest ze niks van mij weten en ik kan me niet herinneren dat we één keer fysiek contact hebben gehad. Heel apart en ook best wel moeilijk. Ik dacht dat ik nu zo langzamerhand wel een band met haar had opgebouwd, maar ik moest mezelf echt weer even vertellen dat het niet aan mij lag. Ook Charlie was deze week niet zichzelf, maar het was niet duidelijk wat er mis was. Hij huilde ontzettend veel, wilde niks eten en niet slapen. Mentaal was dit dus één van de zwaarste weken voor mij en ook de moeder had het er moeilijk mee. Er was één dag, ik geloof dinsdag, dat Georgia compleet door het lint ging. Er was niks met haar te bereiken. Zo erg heb ik een kind nog nooit tekeer zien gaan en moeder was duidelijk van slag, ook al is ze al heel wat met haar gewend. Zo erg had zij het ook nog nooit meegemaakt. Dusssssss. Even slikken en weer doorgaan. Ik heb wat extra werk gedaan om moeder een beetje te ontlasten. Meer kon ik ook niet doen om te helpen. Maargoed.

Op donderdag ben ik nog naar Richmond Park geweest. Daar lopen rendieren in het wild rond en het is echt een reusachtig park! Zelfs als je er omheen wilt rijden met de auto doe je daar wel drie kwartier over. Je mag dan wel maar 20 of 30 mph rijden, maar dan nog is het best lang! Het was prachtig weer en ik heb heel veel rendieren gespot.

De hele week heb ik uitgekeken naar de vrijdag, mijn laatste vrije dag! Ik ben met Tineke op stap geweest, zij is mij komen opzoeken in Londen. Super gezellig! We zijn naar de National Gallery geweest, Abbey Road, Platform 9 ¾ van Harry Potter en we hebben lekker gegeten in een pub in Angel. Ik heb ervan genoten! ’s Avonds heb ik alles ingepakt, opgeruimd en schoongemaakt en na een hele korte nacht heb ik de badkamer nog schoongemaakt en was het tijd om naar huis te gaan! Een koel afscheid vond ik, maar zo zijn die mensen daar. Bedankt en succes met je carrière. Meer kwam er niet af. De kinderen hadden natuurlijk geen idee dat ik wegging, dus met hen was er ook niet echt een afscheid. Ik was blij toen ik in de trein zat. Dit avontuur heb ik afgesloten en nu ga ik op weg naar een nieuw avontuur!

Ik heb trouwens echt een hele mooie en leerzame tijd gehad. Het lijkt nu misschien een beetje negatief door die zware laatste week, maar ik heb echt genoten van mijn tijd in Londen! Het was fantastisch en ik ben blij dat ik het heb gedaan. Nu ben ik weer lekker thuis, heb ik het afgesloten en kan ik me richten op het vinden van invalwerk en een baan.

Ik heb vandaag zelfs mijn eerste gesprek al gehad en woensdag heb ik er weer één bij een andere schoolvereniging. Echt tijd om te acclimatiseren heb ik nog niet gehad, dus ik hoop dat ik daar tussen alles door nog wat tijd voor heb. We zullen het zien, ik ben in ieder geval klaar voor mijn nieuwe leven als juf Geeske!

Super leuk dat jullie me hebben gevolgd de afgelopen weken, het ga jullie goed!

Best wishes,
Geeske

Tags: AuPair, London

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Worcester Park

Au Pair in Londen!

Van 2 juli tot 30 september verblijf ik als Au Pair in Worcerster Park (Londen).

Recente Reisverslagen:

05 Oktober 2015

Week 13

27 September 2015

Week 12

20 September 2015

Week 11

14 September 2015

Week 10

06 September 2015

Week 9
Geeske

Au Pair in Londen!

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 910
Totaal aantal bezoekers 5330

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 30 September 2015

Au Pair in Londen!

Landen bezocht: