Week 11 - Reisverslag uit Worcester Park, Verenigd Koninkrijk van Geeske Wind - WaarBenJij.nu Week 11 - Reisverslag uit Worcester Park, Verenigd Koninkrijk van Geeske Wind - WaarBenJij.nu

Week 11

Door: Geeske

Blijf op de hoogte en volg Geeske

20 September 2015 | Verenigd Koninkrijk, Worcester Park

Daaaar ben ik weer! Weliswaar een beetje laat op de avond voor jullie, maar het is nog wel op de gebruikelijke zondag gelukkig. Ik heb deze week weer veel beleefd dus laat ik maar gauw beginnen!

De week begon heel erg goed. Dinsdag en woensdag waren rustige dagen zonder spontane woedeuitbarstingen van Georgia bij het zien van mijn gezicht. Zou ze dan echt aan mij gewend zijn nu?

Donderdag was mijn vrije dag omdat ik de zaterdag zou werken als Katie en Tim naar een bruiloft gingen en Grandma kwam oppassen. Op mijn to-do-lijstje stond het puntje ‘Natural History Museum’ nog niet afgevinkt, dus daar ben ik deze donderdag op mijn gemakje naartoe gereisd. Het museum bevindt zich in een prachtig mooi gebouw en bij binnenkomst was meteen het (enorme) skelet van een dinosaurus te bewonderen. Toen ik twee minuten in het museum was hoorde ik ineens iemand iets omroepen en er kwamen allemaal mensen de grote hal weer binnen. Er was een ‘emergency evacuation’ en iedereen moest zo snel mogelijk het gebouw verlaten. Ik hoorde een moeder tegen haar kind zeggen: “A man tried to do something he wasn’t supposed to”. Uiteindelijk bleek het vals alarm te zijn en na 20 minuten buiten te hebben gewacht mocht iedereen weer naar binnen. Het museum was echt prachtig. Allemaal uitgestorven dieren waren nagebouwd en er waren ook heel veel (bijzondere) dieren opgezet, zodat je ze op ware grote en van dichtbij kon bewonderen.

Na mijn avonturen in het Natural History Museum ben ik naar Notting Hill geweest, maar ik had geen idee waar het bewuste huis uit de film was en mijn Engelse telefoon deed het weer eens niet, dus ik heb een mooi rondje gemaakt en daarna ben ik terug naar huis gegaan. Thuis aangekomen was Georgia daar, dus die heb ik even beziggehouden en daarna ben ik lekker naar boven gegaan om uit te rusten.

Op vrijdag kon ik ‘uitslapen’ want mijn uren werden weer eens verschoven. No problem no problem.
Grandma zou die dag komen omdat Katie en Tim een bruiloft hadden dit weekend. Ik zou er dus twee dagen zijn om Grandma te ondersteunen, op vrijdag en zaterdag. Ik had een enorme lijst gekregen van Katie met dingen die ik moest doen, echt alles was uitgeschreven. Toen ik het las waren het gewoon de taken die anders ook altijd op mij neem, maar het was meer zodat Grandma ook wist wat ze allemaal niét hoefde te doen dit weekend. Grandma vroeg echt alles aan mij, want ze had niet te tijd genomen om alle instructies te lezen. De schema’s van Georgia en Charlie zijn nog al veranderd sinds de vorige keer dat ze kwam oppassen, dus ik moest echt het voortouw nemen en haar uitleggen hoe alles werd aangepakt. No problem. Ik voelde me eigenlijk wel belangrijk, haha.

Op vrijdag was Georgia echt mijn beste vriend (jaja, eindelijk!!) en op een gegeven moment waren we ‘the pirate game’ aan het spelen. Je kunt puzzelstukjes winnen daarmee kun je een plaatje van een piraat maken. Georgia won de eerste 4 stukje en ik had nog niet 1. Dus ik zei dat ik een beetje verdrietig was omdat ik nog geen puzzelstukje had. En op dat moment veranderde ze compleet! Ze kwam heel dichtbij mij zitten, sloeg een arm om mij heen en zei: “Don’t be sad Heeste because you don’t have any pieces yet, you don’t have to be sad”. Het hele spel heeft ze zich om mij bekommerd en zorgde ze ervoor dat ik niet verdrietig was. Echt zooo lief! De schat!

Die avond stond Georgia erop dat ik haar naar bed zou brengen en niet Grandma. Mijn mond viel open! Dus we hebben een hele goede ‘bed time’ gehad, zonder gehuil of problemen. How lovely!
Oja en na het badritueel stond Georgia ineens voor mij en ze staarde naar mijn buik “Heeste, is there a baby in your tummy? Can I see?” En het shirt werd meteen omhoog getrokken. Zooo is dat even een confidence boost, haha.

Op zaterdag was Georgia weer mijn ‘best friend’, ze was niet bij me weg te slaan. Allemaal knuffels en lieve woorden, ik was aangenaam verrast! Ik ‘mocht’ haar weer naar bed brengen en dit verliep ook weer zonder problemen, heerlijk toch?

Op zondag, dus vandaag, was ik vrij. Ik ging ontbijten en de sfeer met Grandma en de kinderen was zo ontspannen dat ik lekker even met de kinderen heb gespeeld en met Grandma heb gekletst over de(onrustige) nacht die we hadden gehad. Ik was uitgenodigd om mee te gaan lunchen bij de pizzaexpres met de kinderen en wat familie. Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen! Het was erg gezellig en het gaf een goed gevoel dat Georgia heel verlegen werd bij het zien van haar familie en helemaal naar mij toe trok.

Na de lunch ben ik naar Wimbledon geweest en heb ik in de bios de film ‘The walk in the woods’ gekeken. Leuke film, heerlijk om de zondagmiddag mee door te komen! Daarna ben ik op mijn gemakje naar huis gegaan.

Nu dringt het tot mij door dat ik over minder dan twee weken alweer thuis ben! Het is zo’n gek idee. Ik zal de kinderen heel erg gaan missen, zeker nu ook Georgia erg naar mij toetrekt. Maar ik ga natuurlijk nog even genieten van de laatste twee weekjes die ik met de kinderen heb!

Dit was het wel weer voor deze week.
Ik hoop dat het met jullie ook nog steeds goed gaat!

Best wishes,
Geeske

Tags: London, AuPair

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Worcester Park

Au Pair in Londen!

Van 2 juli tot 30 september verblijf ik als Au Pair in Worcerster Park (Londen).

Recente Reisverslagen:

05 Oktober 2015

Week 13

27 September 2015

Week 12

20 September 2015

Week 11

14 September 2015

Week 10

06 September 2015

Week 9
Geeske

Au Pair in Londen!

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 5326

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 30 September 2015

Au Pair in Londen!

Landen bezocht: